Els nostres alumnes gestionen i autoavaluen de manera autònoma el seu aprenentatge. Treball per PROJECTES i EINES D’AUTOAVALUACIÓ
02.
Aprenentatge social i en equip
Aprenen per mitjà de la interacció social, obtenint beneficis en termes de resultats, afectius i emocionals. EQUIPS DE TREBALL COOPERATIU i COMPANYS TUTORS
03.
Les emocions són part de l’aprenentatge
La seva motivació és clau per al disseny de les activitats d’aprenentatge. PROGRAMA 1, 2, 3 EMOCIÓ,
04.
Respectem les diferències de ritme i nivells individuals
Treballen amb metodologies i agrupaments flexibles que respecten els seus diferents nivells i ritmes d’aprenentatge. RACONS i AMBIENTS
05.
L’esforç individual i el suport del grup són clau
L’estimulació és clau per a la superació individual, així com el suport del grup. COMPANYS TUTORS, EQUIPS DE TREBALL COOPERATIU
06.
Avaluació continuada per un aprenentatge conscient
Alumnes i mestres comparteixen objectius, criteris i eines d’avaluació contínuament. D’aquesta avaluació n’obtenim el feedback necessari per a millorar i guiar el procés d’aprenentatge. EINES D’AVALUACIÓ COMPETENCIAL, RÚBRIQUES CONSENSUADES,
07.
Aprenentatge horitzontal, connectant matèries i coneixements
Les metodologies i programacions a l’aula permeten la connexió entre àrees i entre el coneixement formal i l’entorn. TREBALL PER PROJECTES, HORT ESCOLAR,